22. huhtikuuta 2011

22 - kirja, jonka omistan

Minä tosiaan olen antanut pois lähes kaikki kirjani. Koska luen harvoin mitään uudelleen, en tarvitse niitä hyllyyn pölyttymään. Usein kyllä kadehdin kovin muiden laajoja kirjastoja. Näin pääsiäisen aikaan voisin ottaa esille yhden kirjan, josta tykkään kovasti, joka on kaunis katsoa ja jonka omistan: eli Riikka Juvosen kuvittama ja Wille Riekkisen kirjoittama Sinetiksi sydämeesi. Kirja on täynnä rakkauskertomuksia Raamatusta. Kirjasta löytyy arvio ainakin täältä.




Minulle pääsiäinen on tärkeä juhla, nyt olen vain ollut liian flunssainen ja raskaana intoillakseni siitä paljoakaan. Joka tapauksessa hyvää pääsiäistä teille kaikille!
Mies varasti pitkästä aikaa kirjan, jota olin lukemassa, mutta tilalle valitsemani vaikuttaa erinomaiselta sekin. Muutama muukin kirja on luettuna, mutta arvioita sitten paremmalla ajalla.

ps. Päätin vaihtaa blogipohjaa (ainakin hetkellisesti) tällaiseen keväiseen, vaikka voikukkia ei vielä olekaan. Mitäs sanotte?

4 kommenttia:

  1. Pääsiäinen on kivaa, tylsä olla vilustunut.

    VastaaPoista
  2. Ihana blogipohja :) Ja toimii nopeammin minun koneellani kuin se edellinen. En kyllä osaa sanoa miksi.

    VastaaPoista
  3. Oi, tämä on minunkin rakkaimpia katselukirjoja! Juvosen kuvitus on upeaa, meillä on seinälläkin kehyksissä Juvosen kuva Esteristä.

    Toivottavasti paranet pian ja pääset nauttimaan keväästä. Kaunis keväinen plogipohja!

    VastaaPoista
  4. Hannele - Hyvää pääsiäistä!

    Hanna - toi on hyvä tieto, että latautuuu nopeammin, se on aina etu!

    Elma Ilona - Ne kuvat on todella hienoja ja tarinatkin tuo vähän eri näkökulmaa Raamattuun. Ja kiitos, tänään taitaa olla jo parempi päivä flunssan suhteen :)

    VastaaPoista