22. huhtikuuta 2010

Annan kanssa

"Minun on kosto 
ja minä tahdon kostaa."


Lupailin uusia kirjoja. Sen sijaan saatte edelleen koottuja selityksiä. Kirjan tai pari olen tässä lukenutkin, mutta muutama pidempi aikainen proggis on myös käynnissä. Eli: olen lukemassa Anna Kareninaa pitkästä aikaa. Kuin tapaisi vanhoja ystäviä. Tuo yllä oleva lainaus on liitetty sen alkuun, siis ennen sitä kirjallisuushistorian varmastikin kuuluisinta aloitusta. Huomasin äsken, että lause on lainattu Raamatusta :O Mutta tuo pienellä präntätty lähes 1000 sivua tulee viemään aikansa.

Työt ja perhe ja urheilu häiritsee pahoin lukemista. Ensi viikko näyttää kuitenkin loistavalta tältä kannalta: luvassa on reilut 1100 kilometriä linja-autossa ja lisäksi 3 päivää hiljaisuutta.

Tein myös kohtalokkaan virheen ja ostin pari laatikkollista yhtä lempisarjoistamme. Yritämme rajoittaa katsomista noin yhteen jaksoon illassa. Boston Legal rules!

3 kommenttia:

  1. Anni, ihanaa kuulla, että joku muukin on 'jumissa'. Olin tänään KUUSI tuntia puutarhassa. En pysty enää lukemaan öitä. Kaadun petiin kuin tukki tms.

    Rakastan Anna Kareninaa, Tuulen viemää ja Tohtori Zhivagoa. Kaikkia näitä sekä kirjoina että leffoina.

    Lukijalta vaatii, mutta hän myös saa, kun on monisatasivuinen eepos. Kunpa kaikki tajuaisivat,että: se kestää, se kestää...

    Ai sulla on tuo sarja, mulla Brothers & Sisters. jäljellä kai vielä 20 tuntia...

    Minäkin harrastan koottuja selityksiä, mutta miksi? En tiedä.

    VastaaPoista
  2. Jokainen on joskus jumissa lukemisensa kanssa. Olen ihan samoilla linjoilla Leenan kanssa, että joskus hyvä kirja kestää ja silloin on pakkokin suunnata ajatuksia muuhun.

    Sinä ilmeisesti pystyt lukemaan bussissa? Minä voin lukea bussissa vain 15-20 minuuttia ennen kuin tulee huono olo.

    Minun suosikkisarjani, joka on itselleni täydellistä terapiaa, on Gilmoren tytöt. Rakastan sitä!

    VastaaPoista
  3. Niin, mitäpä sitä selittelemään. Blogin alottamisen jälkeen on tuntunut, että pitääkö tässä nyt lukea vain lyhyitä kirjoja, että ehtii lukea mahdollisimman monta? :) Mutta en aio lukemisista stressata, muutenkin osaan murehtia ihan riittämiin =D

    Minun terapiasarjani on oikeasti Frendit. Osaan ne ulkoa ja voin silti katsoa niitä aina uudelleen =D

    En katso tv:tä lainkaan, mutta netti tekee sen, että ohjelmista "kuulee" kuitenkin (ja niitä voi myös katsoa). Voin tehdä tunnustuksen, että American Idolsia olen seurannut monta vuotta (Shhh, älkää kertoko kenellekään :))

    VastaaPoista